U koprodukciji s Opéra de Lausanne.
Dvjesto godina nakon praizvedbe 24. rujna 1819. godine u Napulju, Opera zagrebačkoga HNK prvi put u Hrvatskoj postavlja operu Žena s jezera Gioacchina Rossinija, na libreto Andree Leonea Tottole. Ta opera u tri čina postigla je zavidan uspjeh na praizvedbi, ali je u sljedećih stotinu godina pala u potpun zaborav. Naš proslavljeni kontratenor Max Emanuel Cenčić scenski postavlja Rossinijevu operu u Zagrebu u koprodukciji s Opera de Lausanne i također preuzima jednu od vodećih uloga – onu Malcolma. Uloga je izvorno pisana za mezzosopranski glas i ovo je prvi put u povijesti da taj lik tumači muškarac. U sjeni borbe pobunjenika protiv škotske krune, trojica muškaraca zaljubljena su u Elenu, kćer kraljeva glavnog suparnika: ratnik Rodrigo, hrabri pobornik pobune Malcolm i kralj Giacomo V., prerušen u Uberta. Nakon vojnog i političkog trijumfa kralj nudi ruku svoje kćeri Elene čovjeku kojeg ona voli.
Psihoanaliza, humor, romantika i erotika…Inteligentna, do minucioznih detalja višeslojno razrađena cjelina s predivnim finalom. Sjajna predstava koju ne smijete propustiti!— Večernji list
Max Emanuel Cenčić jest, prije svega, savršeni vokalni umjetnik koji baš nikoga ne ostavlja ravnodušnim. I svi drugi izvrsni mladi pjevači oduševljavali su bravurama i blistavim visinama. I orkestar HNK pokazao je zavidne mogućnosti, trasparentno i tehnički izbrušeno pod ravnanjem George Petroua.— Jutarnji list