Uz pomoć glavnog sponzora i partnera, grupe BOSQAR - bit ćemo prvo kazalište s AI conciergeomIz kazališta — 12. veljače 2025.
Hrvatsko narodno kazalište u Zagrebu predstavilo je glavnog partnera i sponzora u 2025. godini – domaću grupaciju BOSQAR INVEST, s kojom posljednje dvije godine usko surađuje na digitalizaciji i razvoju kazališta te proširenju kazališne zajednice, kao i humanitarnim projektima.
U novoj godini suradnje, BOSQAR i HNK radit će na dodatnom unaprjeđenju komunikacije s korisnicima. Uvođenjem tehnoloških inovacija u obliku AI platforme Buzzeasy, HNK će moći objediniti komunikaciju putem različitih kanala (kao što su Messenger, WhatsApp, Instagram, chat, e-mail) na jednom sučelju, što će omogućiti jednostavniju i bržu komunikaciju s publikom. Središnja nacionalna kazališna kuća postat će i prvo hrvatsko kazalište koje, po uzoru na svjetske prakse, nudi uslugu AI conciergea, putem kojega će publika dobivati osnovne informacije o predstavama, parkingu i ugostiteljskim objektima u blizini.
Iznimno nam je zadovoljstvo što treću godinu zaredom nastavljamo suradnju s hrvatskom grupacijom BOSQAR INVEST, koja je naš glavni sponzor. Stvorili smo kreativno i inovativno partnerstvo kulture i poduzetništva. BOSQAR je, kao europski lider u tehnologijama upravljanja odnosa s korisnicima, u protekle dvije godine znatno unaprijedio naše korisničke baze, što je doprinijelo poboljšanju komunikacije s publikom. U sklopu partnerstva proveli smo nekoliko aktivacijskih kampanja i znatno digitalizirali kazalište, a u ovoj godini, suradnja s BOSQAROM našoj će publici omogućiti nove usluge koje će nas dignuti na nivo svjetskih praksi, istaknula je Iva Hraste Sočo, intendantica Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu.
Tijekom suradnje, BOSQAR INVEST je, uz značajnu izravnu financijsku podršku, digitalizirao komunikaciju kazališta i optimizirao interne procese rada, čime je ova suradnja postala primjerom ulaganja privatnog sektora u javni na razini Europe.
HNK u Zagrebu kao središnja kazališna kuća u Hrvatskoj te jedna od vodećih u regiji predvodi promjene u umjetnosti u ovome dijelu Europe. Naše partnerstvo treću godinu zaredom spaja tradiciju i inovacije, s ciljem poboljšanja korisničkog iskustva u kulturi. Uvođenjem novih tehnologija koja nudi naša tehnološka, BPTO vertikala - Mplus - želimo dati svoj doprinos umjetnosti i kulturi kako bi nastavile napredovati u digitalnom dobu, kroz nove načine približavanja i interakcije s publikom. Podrškom Hrvatskom narodnom kazalištu u Zagrebu u modernizaciji poslovanja, od pojednostavljenja sustava prodaje ulaznica do komunikacije s publikom, povećava se broj ljudi uključenih u vrhunsku kulturu i otvara veći prostor upravo za fokus na umjetničko stvaralaštvo, rekao je Darko Horvat, predsjednik Uprave BOSQAR d.d.-a.
U sklopu ove suradnje, zagrebački HNK značajno je proširio i unaprijedio baze korisnika, proveo niz aktivacijskih kampanja usmjerenih na prodaju ulaznica te promociju kazališnih programa i nastavljen je razvoj korisničke podrške pretplatnicima HNK u Zagrebu, čime je dodatno unaprijeđena komunikacija i iskustvo gledatelja. Također, Škola za klasični balet je, uz podršku HNK u Zagrebu i BOSQARA, organizirala donatorsku akciju prikupljanja sredstava, čime su zajednički doprinijeli potpori mladim baletnim talentima.
Hraste Sočo ovaj je inovativni model suradnje lani predstavila i u Beču, na konferenciji Opere Europe, najvećeg europskog udruženja opernih i baletnih kuća. Zahvaljujući strateškom usmjerenju repertoarne politike, HNK u Zagrebu u protekle tri sezone bilježi stalan rast pretplatnika, kojih je u ovoj sezoni preko 5.600, a prosječna popunjenost gledališta je preko 95 posto. S pretplatnicima i gledateljima, zahvaljujući partnerstvu s BOSQAROM, uspostavljena je proaktivna komunikacija, što dodatno doprinosi njihovom zadovoljstvu.
Ulaskom u treću godinu suradnje, HNK i BOSQAR INVEST nastavit će aktivno raditi na daljnjim iskoracima u kulturi kroz širenje usluga, razvoj korisničke podrške, održavanje baza podataka te integraciju sa sustavima i web stranicom HNK.