U jednoj kavani u Dalmaciji dvojica se muškaraca nadmeću za kartaškim stolom, ulozi rastu, a na kraju jedan muškarac polaže novac, a drugi kao ulog daje vlastitu ženu. U majstorski ocrtanom nadmetanju te dvojice saznaje se pozadina cijelog sukoba u koji je uključena i legenda o zločinima njihovih pradjedova, iako je zapravo riječ o njihovu obračunu. U drugoj kavani, u Parizu, gradu svjetlosti, nije posrijedi samo borba za lijepu ženu, nego je to i sukob Europe i Amerike, odnosno sraz materijalizma i idealizma. Žena na kraju sama odluči pripasti Amerikancu kako bi izvukla siromašne umjetnike iz neugodne situacije, koji su optuženi za krađu.
U dva dramska teksta, Ženi i U café du Dôme, objedinjenim pod naslovom Žena Kosor istančano psihološki nijansira svoje likove, no ne bježi ni od svijeta oko sebe najavljujući buduće ratove i bolesti čovječanstva. Pitanja koja autor postavlja nose u sebi neke od dilema današnjeg vremena, a kompromis kao uvjet života također je podvrgnut preispitivanju. Predstava je prepuna začudnih elemenata, od scenografije do kostima i glazbe, a glumačke kreacije izazvale su veliko odobravanje i kritike i publike.
Magellijev rad s ansamblom donosi pred nas posve nove dosege i kvalitete doslovce svih okupljenih glumačkih umjetnika.— Novi list
Magellijev poučak o tome koliko je Kosor i danas suvremen autor.— Večernji list
Predstava visoke umjetničke razine i velike energije.— Jutarnji list