Nadahnut scenarijem Kreše Golika za jedan od najgledanijih filmova u povijesti hrvatske kinematografije, nastalome na predlošku Dnevnika maloga Perice Vjekoslava Majera iz 1942., Rene Medvešek režirao je kazališni potpuri koji rekonstruira izumirući dobri duh Zagreba. Ova predstava slijedi europsku kazališnu praksu koja kultne filmove tretira kao kulturno blago kako bi nadahnula nove generacije gledatelja. Radnja se događa na Gornjemu gradu između dvaju svjetskih ratova, a obitelj Šafranek živi u svojim svakodnevnim purgerskim udobnostima, od ispunjavanja činovničkih obveza, preko posjeta kavanama do odlaska samoborčekom na izlete. Svakodnevni ritam koji uredno bilježi mali Perica, poremetit će dolazak šarmantnoga neženje, fotografa gospona Fulira. Službenik Franjo neuspješno pokušava dokazati svojoj ženi da je pametniji i sposobniji nego što zapravo jest. Skriva da je kukavica koja se ne usuđuje od šefa zatražiti sat slobodnog vremena, žali za propuštenim jer je želio postati avijatičar, voli popiti i stalno se poziva na građanske norme. Lijepa i koketna gospođa Ana Šafranek vene u braku s muškarcem koji i ne primjećuje kako se gospon Fulir udvara njegovoj supruzi. Anine moralne ograde polako popuštaju pred šaputanjima gospona Fulira koji će biti razotkriven kao folirant i na koncu prisiljen oženiti brbljavu tetu Minu. Strategija uspijeva – sve ostaje u kući.
Priču o svakodnevici poznatih i omiljenih lica, koja se okupljaju oko stola kao središnjeg mjesta građanskog života, u Medvešekovoj scensko-glazbenoj priči obogaćuje program u špajzcimer smještena radioaparata. To tehnološko čudo prodire kroza zidove i grije ozračje zagrebačkih domova. Kako piše prvi kroničar zagrebačkog radija Rudolf Habeduš Katedralis: Možemo slutiti što se događalo kad su u grički nebosklon prodrli do tada ti sasvim nepoznati došljaci – uljezi, a možda i osvajači: radiovalovi. Taj verglec bez drota, poput nevidljiva gosta, ali i svjedoka vremena, zabavlja, obavještava, podučava, razgaljuje, umiruje, tješi, a katkad obmanjuje i plaši svoje slušatelje, unoseći nemir i strah pred svjetskim zbivanjima u njihove naizgled idilične živote.
Predstava dostojna Golika.— Večernji list
Rene Medvešek postavio je pravi bombon od predstave!— 24express
Medvešek je uspio u gotovo nemogućem; Zagreb je dobio svoju predstavu.— Tportal
Tko god da je ljubitelj Golikova filma oduševit će ga predstava u HNK.— Jutarnji list