Yasmina Reza Bella figura

Bella figura

Kreativni tim

Redatelj

Boris Liješević

Scenografi

Numen / For Use, Ivana Jonke

Kostimograf

Leo Kulaš

Odabir glazbe

Boris Liješević

Oblikovatelj svjetla

Aleksandar Čavlek

Asistentica redatelja

Arija Rizvić

Ansambl predstave

BORIS AMETTE

FRANÇOISE HIRT

ANDREA

ÉRIC BLUM

YVONNE BLUM

Inspicijent

Roko Grbin

Premijera

06.11.2015

Bella figura događa se jedne večeri u restoranu izvan grada. Boris Amette izveo je svoju ljubavnicu Andreu u restoran s namjerom da večera bude prva točka njihovoga romantičnog provoda koji je, naravno, trebao završiti noćenjem u hotelu. Međutim, on slučajno spomene da je restoran preporučila njegova žena i ta mala indiskrecija razljuti Andreu što uzrokuje čitav niz nepredviđenih situacija. Neoprezno izlazeći s pakinga , Boris automobilom slučajno sruši Yvonne, stariju ženu za koju se ubrzo doznaje da je majka Erica Bluma, muškarca koji je u višegodišnjoj vezi s Françoise, najboljom prijateljicom Borisove žene. Njih troje došlo je u restoran proslaviti Yvonnin rođendan pa nakon što se pokaže da je s njom sve u redu, pozivaju Borisa i Andreu na piće. Boris, očekivano, što prije želi nestati s lica događaja, ali ipak iz pristojnosti prihvaćaju poziv na piće iskupljenja. Od tog trenutka započinje urnebesna večer u kojoj na vidjelo izlaze mnoge tajne, želje i laži okupljenoga društva - od Borisovog preljuba i poslovne propasti do trzavica između drugoga para te patoloških ili nesnošljivih odnosa s dementnom Yvonne. Premda sve govori u prilog činjenici da bi se ovo društvo što prije trebalo razići, ali oni, unatoč svim pojedinačnima nastojanjima, ostaju zajedno u matematički preciznoj izmjeni svih mogućih kombinacija unutar okupljene petorke, dok rojevi komaraca i kreket žaba kao i alkohol te kojekakve tablete dodatno otežavaju ionako kompliciranu komunikaciju. Do kraja večeri ne dogodi se ništa od sudbinskoga značaja, ali na trenutke se otvaraju pukotine građanske fasade koju sva lica očajnički nastoje zadržati, odražavajući opće stanje društva u kojem se razaznaju znakovi za uzbunu.

Redatelj Liješević u drami kojoj su najveća kvaliteta dobri dijalozi i sočni sukobi, naglasak je, razumljivo, stavio na glumce.— Vijenac
Redatelj je inteligentno odabrao glumce, svi igraju s ljubavlju za ulogu, osjećajući da im dobro pristaje dodijeljeni kostim.— Jutarnji list

Drama