Alessandro Giaquinto — Rafał Ryterski ⁄ Pett Clausen-Knight — Ivan Končić ⁄ Takuya Sumitomo — Veronika Reutz Drobnić PREKINUTE VEZE

PREKINUTE VEZE

Izvedbe

Od 05. travnja 2025.

Kupi ulaznice
Sub 19:30
05.04.
Pon 19:30
07.04.
Kupi ulaznice
Čet 19:30
10.04.
Kupi ulaznice

VIDI ANSAMBL POJEDINE IZVEDBE:

SVI
05.04
05.04
07.04
07.04
10.04
10.04

Autorski tim - FLICKER OUT

Glazba

Ivan Končić

Koreografi

Pett Clausen-Knight

Kostimografkinja i scenografkinja

Petra Pavičić

Oblikovatelj svjetla

Deni Šesnić

Asistentica kostimografkinje

Ana Trišler

Baletna majstorica

Iva Višak

Ansambl - FLICKER OUT

Podjela

Samuele Berbenni / Pavel Savin, Miruna Miciu, Thomas Boddington, Cristiana Rotolo, Pierre Gaston, Saya Ikegami, Lucija Radić Palinko / Ossian Montemartillo, Elizabeth Anderson, Valentina Štrok, Hinako Shinzaki

Autorski tim - BLACK PUZZLE

Glazba

Veronika Reutz Drobnić ''Still I Rise''

Dirigent

Ivan Josip Skender / Vjekoslav Babić

Koreograf

Takuya Sumitomo

Kostimografkinja i scenografkinja

Petra Pavičić

Oblikovatelj rasvjete

Deni Šesnić

Asistentica koreografa

Rieka Suzuki Sumitomo

Asistentica kostimografkinje

Ana Trišler

Baletna majstorica

Pavla Pećušak

Ansambl - BLACK PUZZLE

Haku

Yuho Yoshioka / Mario Charlo Sobrino

Klon A

Justin Popa / Mario Diligente

Klon B

Mattia Baccon / Helena Troha

Klon C

Seth Bromley Clark / Diana Laura Montes Mota / Agnese Stancanelli

Klon D

Mario Charlo Sobrino / Yuho Yoshioka

Društvo / Klonovi

Mario Diligente Arnau Velázquez Rodrìguez Giovanni Messeri Takahiro Tamagawa Adam Harris Agnese Stancanelli Helena Troha Ozana Mirković Blokar Hinako Shinzaki Atina Tanović Mutsumi Matsuhisa Dora Blaić Rizumu Tanaka Diana Laura Montes Mota (Andrea Podda, Ossian Montemartillo, Leda Šeparović, Dora Kovač, Anna Letizia Joly, Estrella Cebrino Torres, Marta Sironić, Paulina Žanetić, Valentina Štrok, Makeely Georgia Foster)

Autorski tim - THE MOST FAMILIAR STRANGER

Glazba

Rafał Ryterski "Willy Elliot"

Dirigent

Ivan Josip Skender / Vjekoslav Babić

Koreograf

Alessandro Giaquinto

Vizualni identitet kostima

Alessandro Giaquinto

Suradnica za kostimografiju

Petra Pavičić

Scenografkinja

Chiara Bugatti

Asistent koreografa

Shawn Wu

Asistentica kostimografije

Ana Trišler

Baletni majstor

Andrej Barbanov

Ansambl - THE MOST FAMILIAR STRANGER

Prva podjela

Mario Diligente, Taiguara Goulart, Asuka Maruo, Mattia Baccon, Vid Vugrinec, Candela Nieto Cortes, Pavel Savin, Atina Tanović, Elizabeth Anderson

Druga podjela

Mario Charlo Sobrino, Thomas Boddington, Seth Bromley Clark, Saya Ikegami, Ossian Montemartillo, Rizumu Tanaka, Vid Vugrinec, Lada Rora, Mutsumi Matsuhisa

Orkestar Opere Hrvatskoga narodnog kazališta u Zagrebu

Glazbena voditeljica

Ljudmila Šumarova

Korepetitor

Teo Visintin

Inspicijentica

Ana Vnučec
05.04
07.04
10.04

U koprodukciji Muzičkog biennala Zagreb i HNK-a u Zagrebu


Prema Cambridgeovu rječniku, pridjev broken ima nekoliko povezanih značenja. Može označavati nešto što je prekinuto, isprekidano, nešto što više ne radi, nekoga ekstremno obeshrabljenog ili tužnog, nešto oštećeno, uništeno ili završeno. Tako poredano, stvara se asocijativni niz prekida ljubavne veze, serije pokušaja i promašaja, razgovora i pregovora, doba krize, ali i vrijeme njege, ljubavi i utjehe. Sve slomljeno, kao kost, traži način da se ponovno sastavi, iako često u sasvim novom obliku.

Sve oštećeno, bilo da je to koža, otvorena rana ili odnos, trebalo bi s vremenom zacijeliti. Ipak, iza svakog od tih procesa slamanja, uništavanja, oporavka i njege ostaju ožiljci, tragovi, uspomene, ostaju artefakti nečega što je jednom bilo ovdje, nešto što je djelovalo vječno i veličanstveno, neuništivo. Tijelo vremenom shvati da ožiljak ostaje dulje od bilo koje rane.

Novi baletni projekt u koprodukciji Muzičkog biennala Zagreb i HNK-a u Zagrebu svoju je ishodišnu točku pronašao u uspješnom projektu Muzej prekinutih veza koji skuplja predmete ostale nakon prekida ljubavnih veza. Izlošci su male emotivne klopke, nerijetko bezvrijedni predmeti nabijeni značenjem, pričama i uspomenama koji se kao duhovi kriju na dnu nekog ormara ili u kutiji koja se više ne otvara.

Nakon međunarodnog javnog natječaja u kojem su pozvani umjetnici/e da pošalju nove radove na temu prekinute veze, Muzički biennale Zagreb pozvao je tri skladatelja/ice, a Balet Hrvatskoga narodnog kazališta u Zagrebu tri koreografa/kinje.

Nakon selekcije, skladatelji i koreografi pozvani su stvoriti tri nova baleta koja će biti prikazana u istoj večeri. Na taj način, stvara se paradoksalna situacija. Okupljeni oko teme rastanka, raspada i rasapa, umjetnici i umjetnice odgovaraju susretom, dijalogom i otvorenim eksperimentom. U procesu, njihov je zadatak sve slomljeno, fragmentirano i izlomljeno ponovno spojiti, stopiti nove kompozicije s novim koreografijama, pregovarati svoje autorske pozicije, napraviti spone između fraktura i pronaći zajedničke točke u oštrim kontrastima. Na mjestu prekida, u susretu, ponovno pronaći prostor za pregovaranje, prilagodbu i kompromis, tri preduvjeta ne samo za umjetnost, već i svaku novu ljubav.

Balet