Milko Šparemblek Johannes Faust passion

Johannes Faust passion

Kreativni tim

Dramaturg, koreograf, redatelj, izbor glazbe

Milko Šparemblek

Glazba

Johann Sebastian Bach, nepoznati srednjovjekovni autori, Neven Frangeš

Tekstovi

Johann Wolfgang Goethe, Milko Šparemblek

Asistentica koreografa

Spomenka Šparemblek

Scenograf

Nenad Fabijanić

Kostimografkinja

Dženisa Pecotić

Oblikovatelj svjetla

Miljenko Bengez

Video projekcije

Willem Miličević

Baletni majstori

Oblikovatelj tona, montaža glazbe

Željko Jedinak

Autor kipova

Ivo Gašparić

Asistent scenografa

Ante Serdar

Asistentice kostimografkinje

Tihana Cizelj, Đenana Voljevica Čičić

Prijevod na hebrejski

Edita Lipovšek

Tekstove govore

Edita Lipovšek, Sven Medvešek

Ansambl predstave

JOHANNES FAUST

Tamás Daria / Andrea Schifano / Kornel Palinko

MARGARETA

LILITH / HELENA

MEFISTO

DEMONI

POSLJEDNJI PREŽIVJELI

Kornel Palinko / Azamat Nabiullin / Eugen Dobrescu

SRETAN PAR

MUZIKANTI

Ovidiu Muscalu, Dan Rus / George Baldovin, Sven Copony

MASKE - SOLO PAR

Ksenija Durán Krutova, Ovidiu Muscalu / Mutsumi Matsuhisa, Dan Rus

ŽENA

SENIORI

George Baldovin, Arcadie Belenco, Siniša Bosnar, Sven Copony, Adam Harris, Duilio Ingraffia, Kristian Manev, Ovidiu Muscalu, Dan Rus, Domagoj Vrbljanin / Hassan Awad, Dan Boeru, Ioan Dumitru Moga, Filip Filipović, Alen Gotal, Andrija Palada, Kornel Palinko, Andrea Schifano, Sebastian Šimić, Daniil Yastrebov

DJEVOJKE UZ VODU

Ivančica Alajbeg, Sabrina Feichter, Natalia Kosovac, Mutsumi Matsuhisa, Lucija Radić, Rieka Suzuki, Iva Vitić Gameiro / Daria Brdovnik Bukvić, Ksenija Durán Krutova, Lovorka Puk Tomić, Rebecca Smith, Valentina Štrok, Atina Tanović, Simona Unterajter

RAĐAJU SE NOVI LJUDI

Ivančica Alajbeg, Tatjana Andročec, Daria Brdovnik Bukvić, Ksenija Durán Krutova, Sabrina Feichter, Natalia Kosovac, Mutsumi Matsuhisa, Sanda Miš, Lucija Radić, Cristiana Rotolo, Rebecca Smith, Rieka Suzuki, Valentina Štrok, Simona Unterajter, Iva Višak, Danijela Zobunđija / Saule Ashimova, Ilinca Barbu Moga, Danijela Batur, Martina Fici, Barbara Novković Novak, Emilija Sorić, Petra Vargović Stanciu, George Baldovin, Arcadie Belenco, Adam Harris, Duilio Ingraffia, Kristian Manev, Kornel Palinko, Dan Rus, Andrea Schifano / Hassan Awad, Dan Boeru, Siniša Bosnar, Sven Copony, Eugen Dobrescu, Ovidiu Muscalu, Sebastian Šimić, Daniil Yastrebov

AUERBACHOV PODRUM

Tatjana Andročec, Daria Brdovnik Bukvić, Ksenija Durán Krutova, Sanda Miš, Cristiana Rotolo, Rebecca Smith, Valentina Štrok, Simona Unterajter, Iva Višak, Danijela Zobunđija / Ivančica Alajbeg, Ilinca Barbu Moga, Danijela Batur, Martina Fici, Mutsumi Matsuhisa, Barbara Novković Novak, Lucija Radić, Emilija Sorić

PIJANE MASKE

Ivančica Alajbeg, Mutsumi Matsuhisa, Lucija Radić, Valentina Štrok, Simona Unterajter / Daria Brdovnik Bukvić, Barbara Novković Novak, Lovorka Puk Tomić, Cristiana Rotolo, Rebecca Smith, Iva Višak, George Baldovin, Arcadie Belenco, Adam Harris, Duilio Ingraffia, Kristian Manev, Dan Rus / Hassan Awad, Siniša Bosnar, Sven Copony, Eugen Dobrescu, Ovidiu Muscalu, Sebastian Šimić, Daniil Yastrebov

Glazbena voditeljica

Ljudmila Šumarova

Glazbena korepetitorica

Liliana Zaveršnik

Inspicijent

Adnan Osmanović

Premijera

20.02.2015

Johannes Faust Passion, koreodrama u 12 slika, autorsko je djelo proslavljenog plesača, koreografa i redatelja svjetske karijere Milka Šparembleka, koji je na zagrebačkoj pozornici postavio svoje legendarne balete, poput Pjesama ljubavi i smrti G. Mahlera, Carmina Krležiana F. Paraća, Amadeus Monumentum W. A. Mozarta. Pomno birajući glazbenu podlogu za Johannes Faust Passion, autor je svoje scensko uprizorenje mitskog sadržaja naslonio na odabrane srednjovjekovne vokalne skladbe nepoznatih autora, djela iz opusa Johanna Sebastiana Bacha te originalnu glazbu Nevena Frangeša, a sve je upotpunio tekstovima Johanna Wolfganga Goethea i svojim vlastitim.

Iako je predstava s golemim uspjehom već izvedena na zagrebačkoj pozornici 2001. godine, novo uprizorenje bit će promijenjena i dopunjena verzija europske mitske priče, koja je i na značajnim međunarodnim gostovanjima potvrdila svoju začudnost, sveprisutnost i bezvremenost. Odlučivši se za vječnu faustovsku temu, koja pretpostavlja istinosne konstante univerzalnog značenja, Šparemblek je dio kolektivne memorije zapadnoeuropskog kulturnog kruga dopunio transcendentalnim, pretočivši sve u misaona ali vizualno jasna događanja, kroz pokret, slike, situacije, atmosferu.

Balet