Miroslav Krleža - Leo Mujić Gospoda Glembajevi

Gospoda Glembajevi

Kreativni tim

Koreograf, redatelj, autor libreta i glazbenog izbora

Leo Mujić

Glazba

Ludwig Van Beethoven, Sergej Rahmanjinov

Umjetnički savjetnik

Vlaho Bogišić

Dramaturški suradnik

Ivan Leo Lemo

Scenograf

Stefano Katunar

Kostimografkinja

Manuela Paladin Šabanović

Oblikovatelj svjetla

Aleksandar Čavlek

Oblikovatelj zvuka

Svebor Zgurić

Baletna majstorica, asistentica koreografa

Suzana Bačić

Asistentica scenografa

Aleksandra Ana Buković

Asistentica kostimografkinje

Mia Rejc Prajninger

Ansambl predstave

NACI (IGNJAT JACQUES) GLEMBAY, industrijalac i bankar

Guilherme Gameiro Alves / George Stanciu

CHARLOTTA BARUNICA CASTELLI-GLEMBAY, njegova druga legitimna supruga

Natalia Kosovac / Iva Vitić Gameiro

Dr. phil. LEONE GLEMBAY, sin Ignjata i prve supruge Irene Basilides-Danielli-Glembay

Takuya Sumitomo / Guilherme Gameiro Alves

SESTRA ANGELIKA GLEMBAY, dominikanka, rođena baronesa Beatrix Zygmuntowicz Gorjanski, supruga najstarijega sina Ivana Glembaya

Rieka Suzuki / Asuka Maruo / Saya Ikegami

Dr. iuris PUBA FABRICZY-GLEMBAY, advokat, pravni savjetnik firme Glembay Ltd.

Yuho Yoshioka / Drew Jackson

TITUS ANDRONICUS FABRICZY-GLEMBAY, Ignjatov rođak i Pubin otac, umirovljeni veliki župan

Dan Rus / Taiguara Goulart

Dr. med. PAUL ALTMANN, obiteljski liječnik

George Stanciu / Azamat Nabiullin

Dr. theol. et phil. ALOJZIJE SILBERBRANDT, informator baruničina sina i njezin ispovjednik

Balint Rauscher / Bart Engelen

VON BALLOCSANSZKY, ulanski Oberlieutenant, jedan od baruničinih ljubavnika

Simon Yoshida / Hyuma Gokan

OLIVER GLEMBAY, sin barunice Castelli i bankara Glembaya

Kornel Palinko / Mario Diligente

IVAN GLEMBAY, stariji sin Irene Basilides-Danielli i Ignjata Glembaya

Mario Diligente / Arnau Velazquez Rodriguez

FANIKA CANJEG, nevjenčana supruga sina stare ubogarke Rupert

Iva Vitić Gameiro / Mutsumi Matsuhisa/ Natalia Kosovac

IRENA BASILIDES-DANIELLI, prva supruga Ignjata Glembaya

Edina Pličanić / Atina Tanović

ALISA GLEMBAY, kći Irene Basilides-Danielli i Ignjata Glembaya

Miruna Miciu / Asuka Maruo / Dora Kovač

BARUN CASTELLI, prvi Charlottin suprug, konjovlasnik

George Stanciu / Taiguara Goulart

CHARLOTTINA MAJKA

Petra Vargović Stanciu / Iva Vitić Gameiro / Natalia Kosovac

BARUN ZYGMUNTOWICZ, mladić u kojega je Alisa zaljubljena, jedan od baruničinih ljubavnika

Adam Harris / Hyuma Gokan

LOVAČKI OFICIR, baruničin ljubavnik, zbog kojega je barun Castelli skončao brak

Simon Yoshida

ALOJZ SKOMRAK, dnevničar u Karitativnom savezu kojim predsjeda barunica Castelli

Ovidiu Muscalu

NOVINAR

Andrija Palada

FRANZ, kamerdiner

Andrej Barbanov

KATICA, baruničina sluškinja

Tihana Trupeljak Bujanić

ANITA, baruničina sobarica

Danijela Batur

LEONE, sin Leona i Angelike

Val Molnar

ANSAMBL

Valentina Štrok, Saya Ikegami, Ivančica Alajbeg, Dora Blaić, Daria Brdovnik Bukvić, Nika Kristina Crnić, Mutsumi Matsuhisa, Dunja Novković, Cristiana Rotolo, Lucija Radić, Atina Tanović, Helena Troha, Bart Engelen, Hyuma Gokan, Taiguara Goulart, Adam Harris, Ovidiu Muscalu, Arnau Velazquez Rodriguez / Dora Kovač, Anamarija Marković, Ozana Mirković, Lada Rora, Drew Jackson

SLUŠKINJE

Tatjana Andročec, Ilinca Barbu-Moga, Danijela Batur, Danijela Zobunđija

SLUGE / POLICAJCI / BOLNIČARI

Siniša Bosnar, Filip Filipović / Ioan Dumitru Moga, Filip Filipović

OBITELJSKI PORTRETI

Franz Ferdinand

Terezija Foringaš Meško

Angelika Bárbróczy

Franz Glembay

Patricija Ludviga

Ignac Glembay, mlinar

Rupertica

Angelika

Ilinca Barbu -Moga

Inspicijentica

Glazbena voditeljica

Ljudmila Šumarova

Glazbeni korepetitor

Teo Visintin

Praizvedba

30.05.2017

Neoklasicistički balet o propasti jedne agramerske patricijske obitelji

Najslavnije dramsko djelo Miroslava Krleže Gospoda Glembajevi u protekloj je sezoni prvi put doživjelo svoju baletnu inačicu na odabranu glazbu Ludwiga van Beethovena i Sergeja Rahmanjinova. No, baletna je priča počela ranije nego što piše u dramskom tekstu jer je koreograf, redatelj i autor libreta Leo Mujić, stvarajući ovo scensko djelo, zagrabio i u prozne tekstove Miroslava Krleže iz ciklusa O Glembajevima. Prije poznatih događaja koji kulminiraju na proslavi jubileja Banke Glembay Ltd., doznajemo mnoge pojedinosti iz života poznatih likova koje su dovele do potpuna sloma jedne agramerske patricijske obitelji. Leone koji nije nastavio obiteljski biznis nego se okrenuo umjetnosti, u Zagreb se vraća poslije jedanaest godina i ne može odoljeti da ironično ne komentira mračnu obiteljsku povijest koja je započela zločinom počinjenim 1790., a nastavlja daljnjim kriminalnim poslovnim i životnim transakcijama, praćenim teatralnim sredstvima degeneracije. Od praizvedbe drame u zagrebačkome Hrvatskom narodnom kazalištu s golemim uspjehom, djelo je postalo jednom od najizvođenijih Krležinih drama uopće, a kakva sudbina očekuje njegovu baletnu inačicu u budućnosti ostaje tek vidjeti. No, posezanje za jednom toliko poznatom temom hrvatske literature bio je velik izazov ne samo za koreografa, njegove suradnike i cjelokupan ansambl, nego i za one koji dobro poznaju ovu literarnu obitelj.

Glembajeve čitam kroz emocije, zanimaju me odnosi među likovima, karakteri, njihovi fetiši, sustav vrijednosti, sukob oca i sina, ovisnost o majci i opčinjenost maćehom… Upravo to balet sjajno prenosi… prevodeći u baletno djelo jednu od najznačajnijih hrvatskih drama. (Leo Mujić)— Večernji list
Mujić je nedvojbeno veliki majstor skupne plesne kombinatorike iz koje se neprestance stvaraju uvijek nove likovne senzacije. Muzikalnost najrazličitijih formacija koristi svaku notu, uvijek je u funkciji bez imalo praznog hoda, a to ansambl i te kako osjeća i pleše kao da je on u glavnoj ulozi.— Jutarnji list

Vezane novosti

Balet