Elizabeta je bila kći vojvode Maksimilijana Josipa Bavarskog i princeze Ludovike Bavarske, koja se sa sedamnaest godina udala za cara Franju Josipa I. Bila je poznata po svojoj ljepoti i eleganciji, pisala je poeziju, proučavala grčki jezik i neprestano putovala, a diljem Europe bila je poznata zbog svojega nekonvencionalnog ponašanja. Smrtno je ranjena od ruke talijanskog atentatora u Genevi 1898. godine. Njezin turbulentan život pratimo od trenutka kada upoznaje mladog cara Franju Josipa i dolazi na bečki dvor. Taj život, određen strogom dvorskom etiketom, kosio se s njezinim karakterom i nikada nije pristala na stroga dvorska pravila. Raskoš i bogatsvo nisu je učinili sretnom, cijeloga je života čeznula za mirom i slobodom, što nikada nije mogla imati. O svojem osjećanju života zapisala je u dnevniku: Lutam sama ovim svijetom / Užitak i život odavno izbjegavam / Nemam s kime podijeliti sebe / Srodnu dušu nikad nisam otkrila.
Poznata njemačka dramaturginja Christiane Theobald vodi nas kroz životnu priču jedne od najintrigantnijih i najljepših vladarica svijeta, koju će majstor baletne scene Patrice Bart ispričati svojim specifičnim koreografskim i redateljskim rukopisom, okupljajući veliki baletni ansambl u ovaj umjetnički projekt. Za glazbeni je aranžman zadužen skladatelj i dirigent svjetskog glasa Ermanno Florio, koji glazbeni zaplet kreira na odabranu novoromantičarsku glazbu češkoga skladatelja Bedřicha Smetane.
PATRICE BART iznimno je cijenjen i poznat francuski baletni umjetnik, koreograf i pedagog te dugogodišnji član baletne uprave nacionalne pariške Opere, u kojoj je proveo cijelu svoju blistavu umjetničku karijeru. Od 1993. bavi se koreografijom i režijom u najvećim europskim kazalištima. U zagrebačkom je Baletu s velikim uspjehom postavio balet Romeo i Julija Prokofjeva.
ERMANNO FLORIO, skladatelj, dirigent i violinist svjetskoga glasa, rođen je u Italiji, a u ranoj se dobi preselio u Kanadu, gdje je diplomirao violinu. Ubrzo poslije diplome posvetio se dirigiranju i skladanju te je ravnao svim velikim kanadskim orkestrima, a često nastupa diljem SAD-a i Europe.
Natalia Kosovac je vrlo sugestivno interpretirala složeni lik Elizabete Austrijske Sissi, koja se bori s vlastitim demonima. U svojoj interpretaciji uspjela je objediniti plesno umijeće i glumačku snagu, te izraziti skalu emocija, utjelovivši Sissinu energičnost, emancipiranost i nekonvencionalnost, ali i njenu drugu humanitarnu stranu, a posebno njen unutrašnji svijet pun dvojbi i pitanja.— Tportal
Sissi – čarobna baletna priča.— Vijenac
Predstava će se zasigurno pamtiti po iznimno dojmljivim, simboličnim scenama izložene krhkosti Sissi (Natalia Kosovac) i njezina tamna odraza Melankolije (Iva Vitić Gameiro)... Vjerujem da je to još jedna baletna priča koju će publika voljeti.— Plesnascena.hr