Temeljeno na Alisi u Zemlji čudesa i Što je Alisa otkrila iza zrcala Lewisa Carrolla.
Revolucionarne za svoje vrijeme, priče su izazvale mnoge rasprave i stavove o njihovu značenju. Charlesovo zanimanje i entuzijazam za tada posve novu umjetnost – fotografiju, bio je ključan povod mnogih njegovih prijateljstava, tako i sa sestrama Liddell, jer njegovi su omiljeni modeli bila djeca. Kao jedan od starijih u mnogočlanoj obitelji, Charles je naučio zabavljati djecu, a njegovo poznavanje tada nove mehaničke igračke – fotoaparata, omogućilo mu je veliku popularnost među mladima. Njegove knjige mnogi smatraju prvim nadrealističkim djelima, jer ono što se u pričama činilo besmi-slenim vrsta je kripto-gramatičkog jezika koji nosi kodirane poruke, kojima se često ismijava svijet odraslih. U njegovo, viktorijansko doba bila je posve nesvakidašnja pojava pokazivati tako puno razumijevanja za djecu. Time je stekao njihovo povjerenje i ljubav te im zauzvrat stvorio čitave izma-štane svjetove.Bio je velik izazov i nimalo lak zadatak napraviti kazalište bez riječi o pričama u kojima su riječi i igre riječima toliko važne. U tome su mi mnogo pomogli suradnici, skladatelj Robert Moran, stvorivši posve novu glazbu koja je poslužila kao okvir, koji smo koautor libreta, autor scene i kostima Antony McDonald i ja nadogradili našim koreografskim uprizorenjem. Tri vrste umjetnosti udružile su se na produktivan način i nastala je ova verzija megapopularne fantastične priče.