Ashley Page, Antony McDonald Alisa

Alisa

Kreativni tim

Skladatelj

Robert Moran

Koreograf

Ashley Page

Dirigent

Paul Hoskins / Miroslav Salopek

Scenograf, kostimograf

Antony McDonald

Oblikovatelj svjetla

Peter Mumford

Video projekcije

Annamarie Woods

Prijenos koreografije

Paul Liburd, Martin Lindinger

Prilagodba scene i kostima

Ricardo Pardo

Prilagodba svjetla

Fabiana Piccioli

Baletni majstori

Suzana Bačić, Nicolae Vasc

Asistentica kostimografije

Petra Dančević

Ansambl predstave

I. ČIN

Alisa

Charles

Bijeli Zec

Mai Kageyama

Krvnik

CVIJEĆE KOJE GOVORI

Tigrasti Ljiljan

Ivančica

Ružica

Ljubičica

Gusjenica

Valentin Stoica

Vojvotkinja

Kuharica

Simona Unterajter

Cerigradska Mačka

Pavla Mikolavčić

Kralj Herc

Sven Copony

Kraljica Herc

Dečko Herc

Tamás Darai

KUĆA KARATA

Karta Jedinica

Karta Dvojka

Karta Trojka

Marija Breščanović

Karta Četvorka

Karta Petica

Karta Šestica

Hassan Awad

Karta Sedmica

Thomas Baylis

Karta Osmica

Karta Devetka

Arcadie Belenco

Karta Desetka

Lažna Kornjača

Maja Babac

Grifon

Robert Bruist

II. ČIN

Ožujski Zec

Ludi Klobučar

Pospani Puh

ZRCALNI KUKCI

Brašnoputrasti Leptir

Drveni Vilinkonjić

Mušićavi Komarac

Plamenocvebasti Leptir

Jajo-Jojo

Cvilibeba

Cvilibiba

Orkestar Opere HNK u Zagrebu

Koncertni majstor

Mojca Ramušćak / Marco Graziani

Glazbena voditeljica

Ljudmila Šumarova

Glazbena korepetitorica

Liliana Zaveršnik

Inspicijentica

Zrinka Petrušanec

Premijera

13.06.2014

Temeljeno na Alisi u Zemlji čudesa Što je Alisa otkrila iza zrcala Lewisa Carrolla. 

Revolucionarne za svoje vrijeme, priče su izazvale mnoge rasprave i stavove o njihovu značenju. Charlesovo zanimanje i entuzijazam za tada posve novu umjetnost – fotografiju, bio je ključan povod mnogih njegovih prijateljstava, tako i sa sestrama Liddell, jer njegovi su omiljeni modeli bila djeca. Kao jedan od starijih u mnogočlanoj obitelji, Charles je naučio zabavljati djecu, a njegovo poznavanje tada nove mehaničke igračke – fotoaparata, omogućilo mu je veliku popularnost među mladima. Njegove knjige mnogi smatraju prvim nadrealističkim djelima, jer ono što se u pričama činilo besmi-slenim vrsta je kripto-gramatičkog jezika koji nosi kodirane poruke, kojima se često ismijava svijet odraslih. U njegovo, viktorijansko doba bila je posve nesvakidašnja pojava pokazivati tako puno razumijevanja za djecu. Time je stekao njihovo povjerenje i ljubav te im zauzvrat stvorio čitave izma-štane svjetove.Bio je velik izazov i nimalo lak zadatak napraviti kazalište bez riječi o pričama u kojima su riječi i igre riječima toliko važne. U tome su mi mnogo pomogli suradnici, skladatelj Robert Moran, stvorivši posve novu glazbu koja je poslužila kao okvir, koji smo koautor libreta, autor scene i kostima Antony McDonald i ja nadogradili našim koreografskim uprizorenjem. Tri vrste umjetnosti udružile su se na produktivan način i nastala je ova verzija megapopularne fantastične priče.

Balet